Nováčikovia v tíme

 Ahojky! 


Tak trochu som vám zabudla predstaviť nováčikov na ranči 🙈 našťastie na šťastie sú doma ešte len dva týždne, čo nie je až tak dlho. Väčšina z nich (okrem jedného) sú z bazoša a myslím že už k tomu nemám čo povedať :D


Takže poďme nato! 




Meno: Tokyo
Plemeno: Hannover
Rok: 2016






Meno: Quartz 
Plemeno: Quarter horse
Rok: 2017
Je to CM, už som ho tak kupovala, ale ešte som si ho dorobila podľa seba (NATO že som ho robila ja tak vyzerá celkom fajn :D)








Meno: America
Plemeno: Mustang
Rok: 2015
Pôvodná verzia je u mňa Latte, táto sa dala kúpiť len k stajni.





Meno: Coal
Plemeno: Pinto
Rok: 2010
Ak si dobre pamätám, tak existujú dve verzie tejto kobyly, druhá nemá celú hlavu čiernu, ale neviem aký iný je medzi nimi rozdiel. 





Meno: Jade
Plemeno: Lipicán
Rok: 2001
Za túto kobylu som naozaj rada, aktuálne je to môj najstarší schleich.






Meno: Black Moon 
Plemeno: Mustang
Rok: 2006
Model ktorý som veľmi chcela a už sa neviem dočkať kedy bude príležitosť ho odfotiť🤩








Meno: Flamingo
Plemeno: Tennessee walker
Rok: 2007
Naňho som tiež hrdá, síce je krajšia jeho bielo čierna verzia, ale aj tento je krásny.







Meno: Antonio 
Plemeno: Trakénsky kôň
Rok: 2013
Prvý kôň z top trojky všetkých nováčikov, je naozaj nádherný 💖







Meno: Black Angel
Plemeno: Tennessee walker
Rok: 2016
Pokračovanie top trojky, stále nemôžem uveriť že ho mám🤩 je to exclusive verzia a vôbec som nečakala že sa mi ho podarí zohnať (ešte je jedna verzia, tá sa predáva v jednom e-shope tak sa k nej hádam raz dostanem)







Meno: Izrael 
Plemeno: Andalúzsky kôň 
Rok: 2014
Vrchol top trojky je táto nádherná exclusive kobyla a so, fakt mega rada že ju mám 😍







Meno: Cookie
Plemeno: Falabella
Rok: 2010
Myslím, že toto je najmenší a najviac cute kôň akého schleich vyrobil 😂💖







Meno: Falla
Plemeno: Falabella 
Rok: 2010
Čo dodať, je proste strašne zlatá 🩷






Meno: Coffee 
Plemeno: Mustang 
Rok: 2015
Snáď by som nezobrala len kobylu bez žriebätka ;)







Meno: Tim
Plemeno: Tennessee walker 
Rok: 2015
Jedno zo žriebät ktoré som zháňala pomerne dlho a som zaň moc rada♥️






Meno: Kelly
Plemeno: A1/1
Rok: 2016
Toto žriebätko je zo setu a malo by patriť k ryšavej kobyle (u mňa Afrodité)
 







 Meno: Artemis
Plemeno: Camargue
Rok: 2020
     Pôvodne je zo setu, ja ho mám samostatne. Plemeno určené nie je, ale dosť sa podobá na posledný model Camargue.















Meno: Domino 
Plemeno: Lipicán 
Rok: 2012







 Meno: Alexandra 
       Je to CM (nič extra ale tak nevadí) Patrí k Antoniovi, preto som ju ladila do takýchto farieb.









 Meno: Faren 
   Asi sa budete pozerať čo je to za meno. Keďže som si ju nechala kúpiť v Rakúsku, tak som pre ňu chcela aj nejaké rakúske meno :D Mimochodom patrí k Toffifee.




Tak na dnes to je všetko a nabudúce budú aj nejaké tie fotky ;)


Zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Gratuluji k novým přírustkům :) Black Moon a Flamingo mám také :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky