Babie leto

 Cssss!!!!

ALELUJA!!!!! JA SOM SA SEM DOSTALA!!!!!

No a teraz k veci. Už dávnejšie som sa chystala k tomuto príspevku a myslela si že sa sem do konca pekných dní ani nedostanem :D

Takže, dnes to bude asi trochu kratšie, ALE! Vyzerá to aj na nejaký ten príbeh plus mám v priebehu veľké jesenné fotenie. Teraz už budem hádam aktívnejšia ale spolužiak sa sťahuje na Moravu a zajtra je posledná šanca sa s ním rozlúčiť, takže bol rušný týždeň😅😅

Ale načo vám tu o tom trepem, poďme na vec!






Narástlo vám už na záhrade niečo takéto?😅😂





Woww





Nádherný zvonček💜💜💜





Síce ešte nespolupracuje pod sedlom, ale na fotkách je úžasný😍🥰





Natan&Evita
V skratke Naty&Evi
Zistila som že na fotkách spolu brutálne ladia♥️♥️♥️





Táto záhadná  kobyla sa určite objaví ešte v nejakom príbehu😏😏




Amon a Nala na potrétovke🥰♥️





Užívali si aj chlpáči😂









No a teraz k vážnejšej téme.

PROSÍM ABY MI NA TOTO⬇️⬇️ODPOVEDAL KÁŽDÝ KTO BUDE PÍSAŤ KOMENTÁR!!


Prosím, viete aj o nejakej inej stránke ako blogger kde sú aktívne nejaké schleich blogerky?

Nie že by som chcela odísť, ale občas ma tá sledovanosť trochu mrzí, a som asi jediná od schleich.

Tým vám určite nechcem nič vyčítať, nemôžem vás nútiť k sledovaniu keď hocikoho schleich ani baviť nemusia. 

Len vás prosím aby ste odpovedali na moju otázku.

Zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Chlupáče máš opravdu krásné, věřím že se venku pěkně vyvetrali... Krásný sváteční den přeji

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi llíbí fotka s mrakem, který mi připomíná dým - je nádherná! Jen kdyby tam nebyl oto vedení :/ Tady jsem měla šedého králíčka (s bílým ocáskem) a jmenovala se Wendy. Teď bílý čumáček toho tvého kralčíka je neskutečně roztomilý!
    P. S. Bohužel o dalších schlecih blogerkách nevím, ale nemám moc přehled :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty mraky jsou krásné! Také strašně ráda fotím oblohu :) já Breyery a Schleichy také sbírala. Proto jsem moc ráda, že také sbíráš a fotíš. Přesně tak jsem to dělala i já :). Bylo nás hodně na blog.cz, ale bohužel to všechno postupně opadlo. Teď už o žádné aktivní blogerce nevím, ale vím o FB stránkách. Měla bys zájem? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano prosím😍 Donedávna som ani FB nemala ale teraz už hej takže vpohode :D
      PS: som rada že sa fotky páčili<3

      Odstrániť
    2. Na FB jsou skupiny Prodej Breyer a Schleich, kterou vytvořila moje ségra, já spravuji skupinu Milujeme modely koní - sběratelství modelů. Na IG kamarádka @piskomilsbira. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky