Zimné fotky

 Ahojky! 


Tak, konečne som sa dokopala dať sem tie fotky. Našťastie väčšinou nie sú vo vianočnej tematike, takže to predsa len nie je tak neskoro :D Pôvodne som  ich sem chcela dať včera, ale tradične som na narodeniny ochorela (našťastie je to lepšie ako minulý rok) takže som na to potom zabudla. Inak, keď už sme pri tom, niekedy v pondelok by mi mali prísť schleich z bazoša, tak najbližší príspevok bude asi unboxing ;) 

A teraz konečne tie fotky ⬇️



Nič extra, ale celkom cute 🥰



Trochu som experimentovala s úpravami, čo nato hovoríte?







Nový nápad na fotku 






Ako by som mohla fotiť zimné fotky bez Winter 












Jediný deň kedy sa dal využiť sneh = zatiaľ moje najlepšie fotky 



Tu sa mi do záberu priplietol dáždnik 😂 našťastie žiadna katastrofa













Nebolo toho síce veľa, ale dúfam, že sa vám páčia :) Blog je zatiaľ stále zanedbaný keďže teraz ide polrok a v škole je toho dosť. Keď to bude lepšie tak sa posnažím trochu to tu rozbehnúť a aj keď to dokopy nikto nesleduje možno aj nejaký príbeh, už mi to chýba. 



Zatiaľ sa majte!


Vaša Sabi! 

Komentáre

  1. Opožděně přeji všechno nejlepší k narozkám :)! Máš moc pěkné fotky, každým focením se zlepšuješ <3 držím palce ve škole :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky