Šťastné a veselé!

 Ahojky!

Ešte takto oneskorene prajem všetkým šťastné a veselé Vianoce! Hlavne aj nejaký sneh, u nás včera napadlo skoro pol metra ale dnes celý deň pršalo🤷‍♀️


Tak či tak užite si sviatky a pomaly sa končiaci rok 2023 ;)


Dúfala som, že sa fotka podarí lepšie, ale nechala som si ju pretože tam máte skrytých aj nováčikov :)




V poslednej dobe bola moja aktivity na bode mrazu, ale najbližšie by som vám chcela ukázať nových koníkov a konečne tie fotky :)

Prehliadka ranča bohužiaľ nebude, pretože som nestíhala a predsa len sa ten ranč nejako výrazne nezmenil.


Tak sa zatiaľ majte!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Doufám, že sis užila krásné Vánoce :) u nás bylo 23. taky bílo a pak přes 24 hodin pršelo a na Štědrý den bylo bláto :( ach jo, je to škoda... Přeji ti krásný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky