Čo som dostala na Vianoce

 Ahojky!!

Tak, konečne som sa dokopala k tomu ukázať vám svojich nováčikov. Začnem unboxingom, ostatní koníci sú už jednotlivci.


Je to tento krásny set z roku 2022.



Myslím, že pôjdem radšej podľa návodu :D







Krok číslo 1




Krok číslo 2 a 3




Tá podlaha je naozaj zaujímavá.




Krok 4, 5 a 6 😂 (naozaj neviem aký tomu dať popis)





Všetko na kliknuté už aj s dvierkami





Nálepkyyy (táto je strašne cute <3)




Na krabici bolo predpísané meno Moonlight a keďže ja sa zvyknem držať vzorov a ešte k tomu sa mu to meno aj dosť hodí nechám si ho (už sa ho len pokúsiť pekne napísať)



Zadné dvierka




Tadaa


A teraz to načo všetci čakali……








……








Tento nádherný A1/1 žrebec 😍






Porovnanie  starších a nových boxov



Tak mi napadlo čo tak spraviť porovnanie staršieho boxu (nemám ani poňatia odkedy sa predáva) a nového 2022 boxu.
Tak poďme nato!




Vo všeobecnosti sa mi na 2022 boxe trochu viac páči celá táto časť, príde mi, že to má lepšie tvarovanie a farby.




Tá podlaha sa mi tam moc nepáči. Je pravda že na každej takejto podlahe sa kôň šmýka, ale tá ktorú mám v stajni je na tom vzhľadovo oveľa lepšie a aj keď je táto drsná šmýkaniu určite nezabráni a ani nepôsobí autenticky ako podstielka. Samozrejme ja si robím podstielku do každého boxu takže tento nebude výnimkou (nie žeby tá moja vyzerala dobre, ale to ešte nejako upravím ;)




Čo sa týka zadných dvierok, sú trochu nekvalitnejšie ako na veľkej stajni, ale nie je to žiadna katastrofa.




Nie som si presne istá aký má toto účel, ale môžem to dať kedykoľvek preč, takže sa nemám na čo sťažovať.




No, stará ohrada je o dosť lepšia, ale tak vpohode no.

Vo všeobecnosti som s novým boxom spokojná, vzhľadom k tomu aké má teraz schleich ohľadom koní také blbé obdobie (schleich 2023 sú čistý prepadák, teda aspoň väčšina)
a aj keď je ten starý o niečo lepší, páči sa mi aj tento.
Tak, to k recenzii všetko a poďme si všeobecne predstaviť koníky.

Ozaj pozrite čo tu ešte mám.





A pozrite čo je napísané v tom 3. riadku










Áno presne tak! Sú to modely Haflingov (samozrejme fake, ale okrem toho že sú trochu nekvalitnejšie namaľovaní, tak tam žiadny iný rozdiel nie je)




Meno: Honey

Meno: Nemo





Meno: Ben
Plemeno: nebolo uvedené ale asi ho nechám ako Hucul
Rok: 2018







Meno: Vanilla
Plemeno: Shetlandský pony
Rok: 2013
Tento model je exclusive verzia zo setu a mne sa tá farba mega páči.


Inak poníci sú z týchto mini setov ale to sa unboxing neoplatil

Ja som tam až teraz našla ten návod a nálepky😂


Inak sa mi dosť páči všeobecné využitie, ešte aby som rozmýšľala čo si z toho postaviť :D



Meno: Symphony
Plemeno: Hannover
Rok: 2016
Tento model som chcela veľmi dlho je naozaj nádherná :) je to obnovená verzia pôvodnej ryšavej kobyly ale rok sa uvádza ten istý.






Meno: Lia
Plemeno: Peruánsky paso
Rok: 2022
Tak, toto je jeden z koníkov 2023. Podľa mňa najvydarenejší model tohto roku je kobyla Camarillo aj keď má podľa mňa (ako väčšina tých nových) až moc dlhé nohy a potom je oproti starším schleich zbytočne vysoká. Je pravda že tento model paso kobyly je menej prepracovaný, chýba tam tá štruktúra srsti, ale stále to nie je zlé a celkom sa mi zapáčila.






Meno: Moonlight
Plemeno: Anglický plnokrvník
Rok: 2017
Tak a ešte tu máme tohto exclusive krásavca, ktorý je úplný opak originálu (Farnhait je čierny) a to sa mi na tom páči.





Tak, konečne nejaký zmysluplný, dlhý príspevok :D Najbližšie sa asi dokopem zhrnúť sem všetky zimné fotky, ktoré som zatiaľ nafotila (ono ich nie je veľa ale mne sa nechce :D)

Zatiaľ čaute!

Vaša Sabi!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky