Nejaké tie aktuality

Ahojky!


To som sa zas na ten blog vykašľala :D 


Popravde, jediná presvedčivá výhovorka (vlastne dve) je škola a počasie. Teraz keď bol štvrťrok sme to s písomkami mali celkom náročné, ale konečne to mám za sebou, takže som rada. Počasie teraz tiež moc neprialo, buď dážď alebo sneženie (samozrejme ten sneh sa hneď aj topil). Navyše teraz je trochu väčšou nevýhodou skoré stmievanie, keď prídem domov zo školy mám možno hodinu a pol-dve kým je už na fotenie tma.

Musím priznať, že jesenné fotenie tento rok nejak neuspelo (neviem prečo ale mám pocit ako keby ani jeseň nebola). Pokúsim sa z toho ešte niečo vyčarovať, ale z toho čo mám zatiaľ spracované, mám asi 1-2 fotky 

Včera som sa už trochu venovala zimným fotkám a síce ich tiež nie je moc veľa, ale predsa len zima je ešte pred nami (aj keď nie nadlho :D) takže tým sa snáď ešte povenujem. Úprimne vôbec nie som naladená ani prichystaná na Vianoce, ale musím sa spamätať aby som do toho štýlu nahodila ranč aj blog skôr ako 23. decembra :D

Oooo a takmer som zabudla, že ešte od menín som vám zabudla predstaviť ďalších dvoch nových členov, takže to musím hneď napraviť.



Meno: Lindor
Plemeno: Oldenburský kôň
Rok: 2021
Fotka je tiež spred mesiaca a to keď sme boli na hrade Beckov.







Meno: Diamond
Plemeno: Andalúzsky kôň
Rok: 2016
Tento model som zháňala celkom dlho a som moc rada že som sa k nemu dostala. Fotku už má obyčajnú, na výlet sa ěste nedostal ;)






Tak na dnes som sa už vykecala a nabudúce pridám niečo z tých fotiek :) zatiaľ ahoj!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Já teď taky nebyla aktivní kvůli škole. Ale už jsem zase tady, těším se na vánoční relax :) moc hezcí koníci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeseň bola teraz na čas náročná a teraz aj tie prípravy na Vianoce, ale takto cez sviatky by som sa mohla trochu rozbehnúť.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky