Koniec prázdnin a začiatok školy

 Ahojte!


Ani neviem ako a prázdniny sú už preč. Ja osobne by som potrebovala ešte taký mesiac, august preletel fakt rýchlo. V posledný prázdninový víkend som sa chystala ešte vytiahnuť foťák na nejaké tie letné fotky. Problém je však, že už dávnejšie mi začala blbnúť nabíjačka a tentokrát sa pokazila úplne, takže foťák nie je možné nabiť. Začala som pozerať inzeráty na bazoši, jeden som aj našla, ale nevyšlo to :(

Takže bohužiaľ letné foto nebude. 

Čo sa letných príbehov týka nechám im priestor na budúci rok (mám ich vypísané v mobile takže zabudnúť by som nemala ;)

Určite však dokončím rozobraný príbeh  Jedniná nádej, ten mal byť koncom prázdnin ale tak to si tam nejak domyslite 😂 

Viem, toto leto (dobre tak celý polrok) bolo na príbehy chudobné, ale tak hádam sa to do budúceho roka spraví (dám si to medzi predsavzatia) 



Na záver vám prikladám video z vychádzky na ktorej som bola cez posledný prázdninový víkend (mimochodom moje prvé z cvalu)





Viem že tam toho moc nevidno, ale čakala som, že to bude horšie :)



Zatiaľ sa majte!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Ať se ti ve škole daří! Do kolikáté jdeš třídy? To mě mrzí, že nejde foťák nabíjet :( snad najdeš brzy novou funkční nabíječku. Moc hezké video. Já už jsem hrozně dlouho nejezdila, několik let. Už se o koníky jen starám, jsou staří

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Už do 8. tá základka rýchlo letí :D Tiež dúfam že nejakú nabíjačku zoženiem, že by som stihla aspoň jesenné fotenie ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky