Konečne nové fotky!?

 Ahojkyyy!!!!


Konečne mám nabíjačkuu🥳🥳🥳 (už skoro dva týždne ale tak čo) Nehovorila som vám to skôr, pretože teraz mám k tej info aj fotky. Pár „skúšobných” som robila minulý týždeň (tie budú v dnešnom príspevku) a fotiť som bola aj tento týždeň, tie ale ešte musím stiahnuť.


A ešte  niečo. JA ktorá absolútne nefunguje na sociálnych sieťach mám schleich instagram (čiže profil na ig kde dávam schleich) 

Ak instagram nemáte, nebojte sa, že o niečo prídete, viac toho bude tu, ale teda kto sa bude chcieť pozrieť, hľadajte schleich_ sany11



Tak a teraz už tie fotky.



Trochu som experimentovala a otočila foťák proti slnku, a pozrime sa, vyzerá akokeby som ho tam prirobila cez photoshop (čo som samozrejme neurobila ;D)

Tu dokonca aj s odrazom vo vode




Inak zabudla som povedať že to je Nathan, aj keď, pochybujem, že to neviete.


Dúfam, že blogger tie fotky zobrazí v normálnej kvalite, lebo teraz keď to píšem, to vyzerá všelijako 🥲😅




A teraaaaz…..



Prichádza ďalší frajer…





Diablooo!!! (no dobre, toto som už trochu prehnala)








Vyrazila som neskôr, takže so svetlom to bol trochu kompromis, ale stále dobré




Táto fotka má tri varianty




Teraz neviem či je lepšia druhá alebo tretia







Ešte som skoro zabudla na túto. To slnko je proste best 😍🌅



Tak na dnes je to všetko, teraz ma čaká rušný víkend, ale potom mám nachystané ďalšie fotky (keďže zatiaľ sa drží u nás teplota do 29 stupňov tak dobieham aj letné) a samozrejme pokračovanie rozrobeného príbehu.



Zatiaľ sa majte!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Focení proti slunci je strašně náročné a tobě se to povedlo krásně, klobouk dolů! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne♥️ Práve som pozerala komentáre a zase mi ho hodilo do spamu🙈

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky