Jediná nádej 2- Risk

 Ahojky! 

Vítam vás pri ďalšej časti nášho príbehu! 

Viem, teraz som na blog dosť kašľala, proste som si  nevedela nájsť čas. Pôvodne som chcela spraviť túto časť dlhšiu, ale jednoducho mi to tam nevychádza (aj kvôli tomuto dilemovaniu si seriál dosť počkal)

Ale s tým už nič nenarobím takže poďme nato!








Ale no tak! Predsa musí byť nejaký spôsob!






Musíš uznať že je to dosť vysoký parkúr. Tam hociakého koňa vziať nemôžeš.





A je pravda že všetky najlepšie kone sa už preteku majú zúčastniť. 





To je to. A predsa nemôžem chcieť od Kométy aby odskákala celý pretek.






Buďme realisti, jediný kôň ktorý by to zvládol je Diablo.






To je pravda, ale on je teraz po zranení, nie?




A to nie je jediný problém, čo sa jeho týka.





Je tu len ustajnený, jazdí za úplne inú stajňu. Neviem, čo by na to povedali majitelia keby som im zavolal že si chceme požičiať ich najlepšieho koňa.
Za prvé: Ešte len nedávno sa zotavil zo zranenia a je riziko že sa mu na pretekoch niečo stane.
Za druhé: Ako som už hovoril, nejazdí za nás.
Podľa mňa je dosť nepravdepodobné že by nám to dovolili.




Neviem ako vy, ale ja si myslím, že za pokus nič nedáme.




Tak dobre.. Skúsim to s nimi dohodnúť…





Po dlllhom telefonáte..



Tak ako?




No, nebolo to ľahké..






Ale?





Podarilo sa mi ich presvedčiť aby si na preteky mohla vziať Diabla. Samozrejme s podmienkou, že dáme maximálny pozor nato, aby sa mu nič nestalo.









To naozaj!?





Takže nakoniec sa môžeme účastniť obidve.









Pokračovanie nabudúce…



Tak, dúfam že sa vám dnešný diel, aj keď teda fakt krátky aspoň trochu páčil (musíte uznať že nejak som ten dej posunúť musela) a v najbližšom dieli sa už začne trénovať.
Ešte predtým sa však môžete tešiť na jeden príspevok, ktorý bude obsahovať aj novinku.

Zatiaľ čauky!

Vaša Sabi!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky