Parkúrový pretek so Sunny a Accornom

 Aahojkyyyy!!!


Konečne som sa dokopala k príbehu. :D Dnes sa pozrieme ako sa darilo Sabi so Sunny a Accornom. Držte im palce!!


Inak mimochodom mohli ste si všimnúť inú kvalitu fotiek (teraz neviem či lepšiu alebo horšiu :D) pretože som výnimočne na príbeh použila foťák, keďže som musela improvizovať so svetlom vnútri.

Dopredu sa ospravedlňujem že mi občas na fotke vidno ruku ale je ťažké koníka udržať tak aby to bolo dokonalé. Taktiež som trochu bojovala s tým že niekedy bola fotka svetlejšia a niekedy tmavšia, podľa toho na akej strane izby som bola. To som však ešte ako tak zachránila jemnými úpravami ;)

Dosť už bolo rečí, poďme na príbeh!











Tak čo, pripravení?





Choď sa prichystať, my ti pomôžeme s koňmi.





Vďaka, asi sa idem pozrieť na opracovisko.










Hmm, asi by som mala ísť aj ja aby som stihla včas prísť na štart.











Ešte uzdu…





































Myslím, že sme pripravení.





O chvíľu neskôr…




Tak čo, ako ste na tom?









Ivet mi pomohla a odviedla Accorna na preventívnu prehliadku. Potom už pôjdeme na štát.




Super, držím palce!






Ďakujem!





Sme na rade. Predveď sa Accorn!




















   











Výborne! Len tak ďalej!





























Yes! Prešli sme to bez chyby. To znamená že postupujeme do druhého kola.







Dnes ti to išla naozaj skvele!







Ešte veterinár a môžeme ísť na trať.







Už si bola so Sunny na opracovisku?








Áno, akurát s ňou musím ísť ešte na tú povinnú prehliadku.  












O chvíľu sme na rade.







Toto kolo je už náročnejšie na čas. Musíme si dávať pozor.

































Výborne, zatiaľ bez chyby!




































Šikulka! Teraz máme šancu sa umiestniť!







Po pol hodine…




Na 3. mieste…







To som zvedavá ako dopadneme.






A na 1. mieste Sabi  s koňmi Sunny a Accorn! Gratulujeme!








To nemyslíte vážne!?

Tak toto som fakt nečakala!




Koniec!





Tak, Dúfam že sa vám príbeh páčil, chcela som ho vydať skôr ale v polovici písania som zabudla :D keďže prázdniny sa pomaly ale rýchlo krátia, pokúsim sa ešte stihnúť čo najviac. 



Tak ahoj pri najbližšom príspevku!



Vaša Sabi!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky