Neprajné počasie

Aaaahojkyyyy!!!!!


Prepáčte že sa ozývam po takom dlhom čase, júl bol proste lenivý 😅

Chcela som to už nechať na nejaký iný príspevok aby to nebol zas len nudný pokec, ale ako vyplýva z názvu, počasie mi moc nepraje :/ Minulý týždeň skoro stále pršalo a bohužiaľ to tento týždeň nie je inak (veď som aj dnes na koňoch poriadne zmokla :D)Snáď sa mi podarí nejak odštartovať aktivitu nejakým príbehom teraz koncom týždňa, uvidíme.

Inak, samozrejme ako ma poznáte som si toho na leto naplánovala veeľmi veľa, tak dúfajme že stihnem aspoň polovicu :)

A aby to nebolo také krátke, prikladám ešte nejaké to video z dvojhodinovky spred dvoch týždňov (upozorňujem, niesom dobrý kameraman :D)


No dobre tak aj fotku 😀












Ak by ste sa pýtali na koníky tak ryšavý je valach A1/1 Mayrey a ten druhý je Quarter Horse a volá sa Spirit (to tak do budúcna ;)


A ako prázdninujete vy?


Tak ahoj pri ďalšom príspevku!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Hezcí koníci :) jezdíte western, jo? Já jezdila anglii (teď už se o koníky pouze starám, jsou staří a bolí je kopyta), western jsem si vyzkoušela jednou. Já měla červenec hodně nabitý - svatba kamarádky, tábor, Turecko. Srpen mám v tomto ohledu volnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spirit je westernový kôň, ale inak jazdíme skôr na anglický spôsob. Ja som pre zmenu ochorela tak musím nejaký čas ležať :/

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky