UNBOXING #2 Narodeniny

 Ahojkyyyy!!!!


A neviem ako dlho som tu nebola ale mám tu pre vás príspevok, ktorý som chcela uverejniť už na svoje narodeniny čiže pred dvomi dňami, ale bola som chorá( samozrejme včera mi už bolo lepšie ale na narodeniny nie🙈) a dostala som sa k tomu až teraz. Zase som sa rozkecala tak poďme nato!

Je to otváranie sady ktorá sa mi páči už veľmi dlho ( je to novinka 2017) a schleich sa často obmieňajú ( niektoré sa predávajú len rok, dva a naopak taká moja stajňa ktorú mám už päť rokov je stále v katalógu :D a bola som fakt mega prekvapená keď sa ten balík doma zjavil. Už vás nebudem napínať a ideme rozbaľovať :D



Je to táto jazdecká škola





A ideme nato.




Ako prvú tu máme strechu.





A niekoľko ďalších vecí


Stĺpy na strechu




Nálepky






Ohradu som si hneď vyskladala




Prekážka a stromy



Stojan na sedlo




Maličkosti ktoré sa vždy zídu ( zelených jabĺk mám asi 10 a kufríkov s čistením bude tiež zo 6 :D




Trénerka a dllllhyyy bič 😂





Niečo ako uzda




Ohlávka




Teraz presne neviem ako sa volá to na čom je tá akrobatka😅






Maličké sedlo



A uzda





A ktomu aj táto super jazdkyňa ktorá má aj meno a bude sa volať Michaela ( ešte nejakú skratku ktomu)



Ďalší krásny výstroj




 Jazdkyňa je podobná Sabi a bude sa volať Ella




A poďme na kone💖💖💖



Ako prvá je krásna kobylka shetlandského ponyho Mili




Ako ďalší mustang žrebec Hurikán




A lipicánska kobyla Crystal





Snáď sa vám dnešní unboxing páčil ( pretože ja mám zo sady obrovskú radosť) a nabudúce pre vás mám nejaké fotky.
Ešte cez týždeň budem pracovať na jednom dlhšom príspevku  pretože väčšina spolužiakov ide na lyžiarsky takže by mal byť nato čas ;)

Zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Gratuluji k setu, je moc pěkný :) a opožděně přeji vše nej!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super unboxing, je škoda, že jsi byla na narozeniny nemocná 😞 parkrat jsem narozeniny taky proležela a vím, že to není nic příjemného.
    Noví koníci jsou krásní, dokonale se ti hodí do sbírky. Já mám slabost pro ty doplňky k setu - hrozně se mi líbí ta bedna s jablky!😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥️ ja milujem prepracovanosť všetkých tých doplnkov a takých ako sú napríklad jabĺčka nikdy nie je dosť :D

      Odstrániť
  3. je krásné vidět, jakou máš z dárku radost :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky