Môj 2. repaint

 Ahojte!


Keďže vonku stále leje, pustila som sa do robenia repainta (jednoducho idem premaľovať koňa ;D) Môj prvý repaint je Marah, ktorá predtým vyzerala ako Mystery a teraz je z nej ryšavka ;) Síce to nedopadlo úplne super, ale z nejakého neznámeho dôvodu sa bojím spraviť ešte jednu vrstvu :D Späť k téme. Dnes prišla na rad Dafné, ktorá vyzerala rovnako ako Temerity, potom som spravila nejaké drobné úpravy, ktoré sa mi ale moc nepáčia, takže začnem odznova.(kto si chce koníky pripomenúť, dávam link na tohtoročný collection tour➡️  https://rancschleichhorseclub.blogspot.com/2023/02/collection-tour-jan-2023.html

Pôvodne som chcela nafotiť celý postup, ale nevyšlo mi to, tak ukážem aspoň výsledok.















Tadaaaa













Pekne do detailov :D










Neviem či je to vidieť ale jedno kopyto je čierne






Tak, snáď sa vám repaint páči a vidíme sa (možno ešte dnes) pri najbližšom príbehu ;)

Majte sa!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Přemalovaným modelům jsme říkali CM, neboli CMka :) moc se ti povedl! Jak dlouho jsi ho barvila? Jaké používáš barvy, popř. lak?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, výraz CM som tiež počula, akurát som zistila že sa tak hovorí hlavne koníkom ktorým sa popri maľovaní opravuje aj ucho, noha alebo tak. Ja používam akrylové farby, ale k ochrannému laku som sa ešte nedopracovala :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky