Jediná nádej 1- Twistovo zranenie

 Ahojkyyyy!!!

Vítam vás u dnešného príbehu! Väčšinou veď som takéto príbehy nazývala filmami, ale keď som si uvedomila čo je vlastne film naozaj tak sa mi to tam nejak nehodilo. Plánujem urobiť 4 maximálne 5 častí (skôr 4). Tak snáď sa vám bude páčiť. 

Zároveň mám pre vás aj jeden oznam. Turnaj Všestrannosti budem musieť bohužiaľ preložiť na budúci rok. Je to seriál a ja nechcem zbúchať všetky časti len za jeden víkend, radšej nech je to postupne. Prvú časť som z blogu stiahla a zverejním ju až na budúci rok. Sľubujem že na budúci rok to poriadne prepracujem ;)


Tak poďme na príbeh!





Už sa moc teším na dnešný tréning!





Ja tiež. Som rada že som sa dopracovala až na takú úroveň. Veď si to predstav! Tento pretek nás môže dostať až na olympijské hry!





Presne!











Asi si vezmem najprv Twista. Má až príliš veľa energie a  keby som vzala teraz Kométu nezostala by mi energia naňho :D




Hej, asi tak nejak to mám so Stormom ;D























Ach Storm, ty si ale vysoký.












Sme pripravení!





My tiež!










Toto bude na zahriatie stačiť.






























Niečo menej amatérske by nebolo?










Podľa Sormovho výrazu by sme asi mali zvýšiť :D






























Myslím, že už by sme si mohli postaví trať.


















Asi pôjdem prvá.









































Okey, som na rade.


























Spomaľ trochu! Takto to nepreskočíme!






To nezvládneme!


















Ste v poriadku!?









Ja áno, ale Twist má asi niečo s nohou.






Zavolám mame Hannah aby sa naňho prišla pozrieť.






O chvíľu neskôr….





Nie je to vážne, ale vzhľadom k tomu že pretek je už onedlho…






On nebudem môcť pretekať!? 







Tak to sme pekne v kaši…






Pokračovanie nabudúce…




Tak, ja dúfam, že sa vám prvý diel páčil a uvidíme sa pri ďalšom príspevku!




Majte sa!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Jejda, to mě mrzí, že se zranil :( snad to nebude nic vážného. Držela jsem palce, aby se dostali na OH !

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky