Výlet do Bratislavy

 Aaahojkyyy!!!!



Prázdniny sa blížia  a dnes by som vám chcela písať o výlete na ktorom sme boli 30.5. Bol to super výlet pretože sme šli len my siedmaci a mala som príležitosť prvýkrát sa odviezť vlakom :D

Cieľom bola bratislavská JUMP ARENA a navštívili sme aj AVION  čo je najväčšie obchodné centrum na Slovensku (asi tak 5-6x väčie ako to čo je najbližšie našej dedine XD)  a veru ja s mojimi biednymi  orientačnými schopnosťami by som sa tam veľmi ľahko stratila (ledva som tam trafila z McDonaldu ktorý bol hneď vedľa😂🙈) ale tak čo už no😅




Mimochodom v McDonalde som bola prvýkrát 





Keď sme sa najedli, presunuli sme sa do Alltoys.



Raj lega (niečo pre môjho brata)




Jeeej schleeich, to už je niečo pre mňa 😏








Točila som to narýchlo, ale hádam tam niečo vidno.



Tento panáčik je stobodový 😂


A tí čo ho stavali museli mať poriadnu trpezlivosť.









O úlovku z Alltoys sa ešte porozprávame🤭





Neskôr sme vbehli aj do Dráčika







Keby som sa nebála materiálu, mohla som mať doma fake schleicha






Schleich boli aj tu ale už som ich len natáčala.


Ak mám porovnať alltoys a dráčiky ktoré poznám je to vačšinou tak, že v dráčiku majú fakt o ničom výber (u nás sú koľkokrát len zo dva druhy po štyri kone, tu zas neboli žiadne novinky) ak ale nie je prázdna vitrína môžete tam nájsť hlavne  modely  roku  2015/16 za dobré ceny.
Alltoys (snáď to na videu bude vidno) má fakt široký výber,
tipujem tak 2016-2023 ale ceny sú vyššie.








Raj fotografov 



A konečne môžeme prejsť na ten môj úlovok

Nemecký ovčiak- bol tam posledný a ja ho zháňam už veľmi dlho. Dostal meno Enzo




A túto krásnu Camarillo kobylu z roku 2023, čiže novinka. S babami sme sa zhodli na mene Winter❄️


Neviem prečo ale strašne sa mi hodí na nejakú fotku na pláži alebo vo vode, to bude asi tým postojom.




To je na dnes všetko a ja sa vám ozvem zajtra pretože sa budú rozdávať vysvedšenia🥳🥳


Majte saa!!!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. To byl pěkný výlet :) pamatuji si, že jsem se taky vždycky dívala po modelech :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, príležitosť treba využiť :D A áno, veľmi sme si užili :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky