Krátke info o tom ako som to domrvila 😂

Ahojte!


Áno čítate správne, niečo som domrvila. Chcela som spraviť príbeh (je fotený 3 týždne dozadu) ktorý mal byť urobený ako tréningový deň a tým by ste zistili aké preteky ešte baby čakajú. Teraz keď som si prešla všetky tie fotky (pretože som mala zložitý systém fotenia) zistila som, že v tom mám úplný zmätok a nevedela by som ten príbeh napísať🙈😂 To som ale šikovná čo? XD 

Tak som sa rozhodla že vám to tu v skratke vysvetlím a časom sa pokúsim čo najviac pretekov dať do príbehu.

Poďme nato!


Sabi trénuje na dvojdňové Parkúrové preteky so Sunny a Accornom. Minulý rok postúpila na veľké preteky, ktoré ju časom môžu dostať až na olympijské hry. Na tie isté preteky postúpila aj Lisa, Ale keďže má na takúto úroveň vytrénovaného len Storma, Sabi sa rozhodla že jej požičia Taylor, keďže ona s ňou  tento rok na žiadne nejde. Tieto veľké preteky sa konajú až neskôr v lete preto na ne ešte nebudú trénovať.


Kiku už čoskoro čakajú Cross Country preteky (minulý rok sfilmované Ukáž čo je v tebe!) Tento rok však pôjde bez Lisy, pretože mala nedávno zranenie ruky a nemohla trénovať.


Poslednými pretekmi Tori pred turnajom všestrannosti bude nízky parkúr s Princess. 

Sofia sa chystá tiež na poslednú súťaž pred turnajom všestrannosti s Blossom a Babiecom.

V zmienenom domrvenom príbehu som chcela tiež použiť myšlienku že Sofia na turnaji všestranosti prvýkrát súťaži na Mistrálovi a Tori prvýkrát súťaži s Parisom.

Keďže tieto 2 kone považujem akože sú na rovnakej úrovni tak sa mi to celkom hodilo.


Mimo súťaží sa Tomovi a Elle darí pracovať so Sixteen a robia veľké pokroky.

Nathanovi sa tiež pomaly malými krôčikmi upravuje vzťah s ľuďmi ( po 6 rokoch aj načase) A keďže sa mu konečne dali do poriadku zadné nohy snažia sa s ním pomaličky začať pracovať, najprv zo zeme a neskôr možno dôjde aj k obsadnutiu. Zatiaľ si však nemôžeme veľmi fandiť, na to poznáme až moc dobre :D


Nakoniec to info nebolo až také krátke, ale podľa mňa je lepšie keď viete všetko. Musíte si zvyknúť, som detailista a nemôžem dopustiť aby ste nevedeli čo i len jeden detail :D

Taktiež dúfam, že som dala poriadne pozor na preklepy, pretože sa mi nechcelo písať a všetko diktujem cez mikrofón 😂😅

Už vás nejdem trápiť( ani seba nie, je pol desiatej večer) prajem vám ešte pekný týždeň a vidíme sa nabudúce! 


Majte sa! 


Vaša Sabi!


Komentáre

  1. Chybička se občas vloudí, hezky jsi to vykompenzovala :)
    PS: Podívej se na Blogger, do sekce Komentáře, Spam a obnov komenty, které se nezobrazují. K minulému článku jsem ti napsala koment a není zobrazený :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď to cez prázdniny dobehnem :) Aj ja som už s tým mala problém, pozriem sa nato.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky