HAPPY BIRTHDAY Lili&Lulu 🥳 🎉🎈

Aaaaahojkyyyyyyyy!!!



No coment že sa zase ozývam po sto rokoch, ale to poznáte, času nikdy nie je nazvyš :) Inak, mám na vás hneď pre začiatok otázku. Aj vám ten čas beží tak rýchlo a hovoríte si, že ešte nedávno boli Vianoce a za chvíľu je leto? Pretože ja to tak mám úplne a to sa odzrkadľuje aj na mojej aktivite a 500 zameškaných príbehoch :D Veď ja to nejak dobehnem.

Ale dnešná téma patrí mojím zajačiciam, ktoré minulý týždeň (8.5) oslávili svoje 3. narodeniny <3
V skratke vám premietnem ako som sa pokúšala ozvláštniť tento deň a nakoniec mám  niekoľko krásnych  fotiek s ktorými mi mamina pomohla a ja som za ne fakt mega rada.

Po zvyčajnom preslove (snáď bez preklepov) môžme ísť nato!




Celkom slušné raňajky nemyslíte? :D





Samozrejme, nečakala som že to dopadne inak, takže som im to musela dať do misky🙈




Recept na zajačiu tortu (UPOZORNENIE: žiadna sláva, je to z mojej hlavy XD)


1. Mrkvový základ 😂🥕





2. Listy skorocelu




3. Púpavové listy 




4. Listy hrušky/jablone🌱🍃




5. Ďatelina poukladaná tak, aby zdobila okraje





6. Druhá vrstva mrkvy (vďaka nej to drží pokope)





A čerešnička na torte ala púpavy💛



Snáď pôjdu videá spustiť.




Samozrejme nezabudnime na sviečku





A ešte tie slávne fotky📷 (omggg ono je takýto emoji🤳)




moja slávna torta😎











Modlím sa nech to netrvá dlho😂😂😂 (pre mňa veeeľmi vtipná fotka) v skutočnosti sa čistí








ten vtipný pohľad z profilu :D



Ona je taak zlataa😍








Samozrejme nezabúdame na oslávenkyňu číslo 2




😘😘😘










Takže, na dnes je to všetko, na nabudúce mám ešte nejaké fotky (už majú skoro 4 týždne ale tak čo už :)  Inak tento týždeň bol fakt mega daždivý, tak snáď cez víkend vykúzlim nejaký príbeh.



Majte saaa!!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Všechno nejlepší! :) Připravila jsi hezkou oslavu. Pěkné fotky <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky