Fotky zo sadu

 Ahojte!!


Dnes by som sa chcela konečne zbaviť fotiek ktoré boli fotené pred 4 týždňami :D keď sme boli fotitˇ v rozkvitnutom sade a samozrejme by bol hriech nezobrať schleich ;D

Tak si ich poďme ukázať! :)




Tri svetelné varianty(nevedela som si vybrať)




Ulička v ktorej som fotila (za mňa najlepšia z tých tisícich čo tam boli :D)






Prostredie tvorila prevažne tráva a stromy, tak som sa snažila Silvera nejak napolohovať aby bolo vidieť krásne biele kvety :)







Celkom sa mi páči ako má jednu nohu vo vzduchu, akokeby naozaj cválal

Túto fotku milujeeeem a s polohou fotenia zo spodu sa  ešte chcem nabudúce vyhrať







Ďalšie fotky zo stromu 









Dvesto podobných fotiek Dexa keďže som sa ani jednej nevzdala XD




Keď on je s tou kvetinou tak cute♥️








Tu už bez púpav😂










Pokus s bublinkami ( nie žeby nejako vyšiel😅)








Aida ( tie bubliny tam zavadzajú)











Bublinky si vyskúšal aj tento tu😂







Ako by len mohol chýbať Nathan

Po tejto fotke nasledujú dosť vydarené zábery











Táto je podobná ako Silverova a milujem juu💖💖💖

🖤🖤🖤😎








Takže ja som sa konečne zbavila týchto fotiek😂 ale tým sa tento príspevok nekončí.
Chystám príbeh kde bude tréning a tak budete vedieť aké sulťaže ešte baby čakajú.
Fotiť som začala dnes ( chcela som už minulý pondelok ale kalždý deň prší) a búrka prichádza aj dnes tak snáď to dofotím zajtra.

Papaaaa!!!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Moc hezké fotky :) sad je krásný ;) bublinky se ti taky povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ešte mám čo zlepšovať, ale na prvý pokus je to fajn.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky