FOTKY Marec 2023+plány

 Aaaaahojteeeee!!!!



Viem, ozývam sa po tristo rokoch ale hneď vám to vysvetlím. 

Pôvodne som chcela fotiť už nejak okolo 4.2.  ale nakoniec to nevyšlo takže som fotila o týždeň neskôr v nedeľu a potom ten ďalší  víkend. No a potom, to už sa mi tak trochu nechcelo 😅

Ja som si fotenie celkom užila, tak dúfam, že fotky budú mať úspech :D



4.3.

Áno, presne tak v ten deň som odfotila len dve fotky :D 





 




12.3.




Keďže Nathan a Mistrál sú najkrajšie modely na ranči, a ja som spravila tú hroznú vec že som Nathana nevzala, musela som zobrať aspoň Mistrála :D



Viem, žiadne dokonalé zaostrenie, ale nie je to zlé.







Prvé fotky Sixteen



Rose 🌹






18. a 19.3. 

Z tohto víkendu mám najkrajšie fotky a konečne je ich aj trochu viac. Inak určite ste si všimli, že zverejňujem po 2 týždňoch a nie po mesiaci :D 


Tak, poďme na prvý deň:


Hurikán sa osvedčil ako nádherný model😎


Za mňa je najkrajšia asi táto♥️









Latte na poli😍😍







Nečakala som, že pôjdu odfotiť takéto siluety( fotené v rovnakom čase ako fotky vyššie)








Jedna z mojich najobľúbenejších😍










Presúvame sa k vode

💖💖💖💖💖










Škoda že môj tieň nešiel dať preč.

Strašne ma bavilo hrať sa s polohou koňa a tieňa pretože to vyzerá naozaj dobre.













Vyskúšala som aj zaostrenie tieňa







Pink a jej prvé fotky🥰


Ja mega milujem tú rieku v pozadí.




Rose




Za mňa jedna z tých vydarených fotiek😀

Pokus o zaostrenie pruhu na chrbte





19.3.



Ďalšie pokusy s Mistrálom






Zaostrenie nič moc ale aj takúto fotku treba vyskúšať :D






Crystal a jej kreatívne foto 









Jedna z najlepších fotiek ♥️





Ďalšia ktorú milujem 😍







Takúto fotku som chcela odfotiť odkedy mám Mili







Ďalšie zaostrenie na srdiečko 











😍😍😍😍







Palma je proste úžasná 💖










Táto fotka vznikla úplnou náhodou a k nej rovno aj ďalšie dve svetelné varianty.











Zeremonie a Lucky 

Inak prvýkrát čo sú na fotke dva kone 

















Rose a Pink 💕


















Tak z tohto fotenia je to všetko, som rada že som sa k tomu dostala, pretože tento týždeň celkom dosť fúkalo a vtedy mám dosť problém s Wi-fi takže tak, dúfam že sa fotky páčili a síce to vyzerá ako koniec, ale mám tu ešte nejaké plány. (najdlhšia veta na svete:D)

Keďže som mala pauzu nakopilo sa mi tu pár príspevkov ktoré by sa zišli zverejniť. Určite bude pokračovanie collection touru ( týkať sa bude ľudí na ranči) pretože okrem toho že som na to zabudla, bude to potreba pri príbehu deň na ranči ( ten je tiež zatiaľ na čakačke ;D)
A zajtra 6.4. (tak ako minulý rok) sa konajú parkúrové preteky (to bol ten vlog od Sabi tak sa kľudne pozrite). Rozhodla som sa z toho urobiť tradíciu, pretože to bol môj prvý poriadny príbeh a bol pre mňa významný ako on, tak aj obdobie keď som ho robila (ale to nie je podstatné takže by som to mohla konečne ukončiť)


Tak teda ja idem makať na príspevkoch a zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi! <3

Komentáre

  1. Hezké fotky! Lepšíš se každým focením :) fotíš mamky foťákem, nebo mobilem? Některé fotky jsou upravené rovnou ve foťáku/mobilu, nebo až na PC? Těším se na další články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem<3 Mala som požičaný foťák tak to šlo lepšie. Najradšej upravujem v mobile alebo tablete, aj keď teraz tablet moc nespolupracoval, takže niektoré nie sú upravované vôbec :)

      Odstrániť
  2. Mistrál vypadá nádherně, hlavně na těch prvních fotkách <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky