Pár "zimných" fotiek

 Ahojteee!!!!


Tak rozpisujem už druhý článok a som zvedavá ktorý zverejním skôr, pretože pôvodne to mal byť tento a to už začiatkom týždňa! :D ( v prvom príspevku som písala o fotkách tak keby niečo sú to tieto:) 

No, a teraz ešte že čo je to za fotky. Vznikli niekedy minulý týždeň a pôvodne som len skúšala foťák a vzniklo z toho približne 30 celkom podarených fotiek myslím, veď posúďte sami ↓↓↓ ( a ešte je možné že tu padne aj slovo o úprave pretože niekedy upravím na fotke nejaké tie detaily, tak aby ste sa nečudovali :D 






Jack, prvý krát sa mi podarilo niečo v lese.


Objavila som nové nastavenie foťáka a prisahám že táto vydarená fotka nemá ani štipku úpravy 💖💖






Viem, je presvetlená, ale inak celkom fajn 






Tu mám viacero podobných, neviem ktorá je najlepšia 


Nathan je proste fešák 🥰😎






Potrebovala som ho stmaviť, pretože jeho farba nebola dosť sýta, ale asi je to aj moc.






Som rada že sa mi podarilo zakomponovať do pozadia rieku, vznikla z toho super fotka ♥️

A Cara sa sem perfektne hodí však? :D








Taký detail s tým slnkom ktoré svieti len na chvost :D





Žiadna sláva, ale pokúsila som sa aj o takéto fotky.








Jediná obstojná fotka Jaspra foťákom (kvôli svetlu) ostatné sú mobilom.



On je tak cuuute😘











Jasper mal aj super pozadie 



Proste ma to napadlo 






Milujem túto fotku aj keď nie je dobre zaostrená





Priznávam sa že týchto pár fotiek zabralo dosť času a vymazávanie nepodarených snímkov :D  





Neviem prečo mi toľko trvalo dostať sa k tým fotkám, ale čo už narobím 🤷🏼‍♀️

Ak by chcel niekto podľa úvodu zistiť, kedy boli fotky fotené, bol písaný 19.1. a taktiež príspevok o ktorom som tam písala je collection tour. 

Tak, ja dúfam že sa vám dnešný príspevok páčil a vidíme sa nabudúce!


Ahojkyyyy!!!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Hezké fotky :) já mám třeba osobně ráda tmavší fotky. Takže když fotím, jdu spíše do tmava. Jak to máš ty?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem <3 Väčšinou podľa toho aký mám cieľ, ale lepšie sa mi pracuje s tmavšími fotkami.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou krásné fotky, moc se mi líbí, jak si hraješ i s makro perspektivou! Tak kapka na koníkovy je hustá! .D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky