Nejaké tie aktuality

 Ahoooj!!!!

Ozývam sa zase po sto rokoch :D 

Mám teraz rozpísané dva príspevky, ktoré mali byť vydané už cez týždeň keď bola trieda na lyžiarskom. Nuž nevydalo :D Ale pokúsim sa zabrať a do konca týždňa ich dokončiť. 

Mám pre vás zopár fotiek v našom snehu. No ono to bolo takto: v piatok snežilo celý deň a bolo toho FAKT veľa, ale do rána zostala asi polovica🙈 na ďalší deň (v sobotu) sme boli vonku tak mám zopár fotiek ( upozorňujem skúšobných takže nič moc)

Svah na ktorom sa vždy sánkujeme ( na fotke je nižší ako naozaj) teda s výnimkou tohto roku bez snehu no a v sobotu poslúžil na fotenie.




Jedna tmavšia ako druhá 😅






Silverova prvá zima u nás❄️















Treba si sneh užiť naplno kým je :D







Inak snehu ešte trošku máme ale to len kvôli nočným mrazom (okolo -10) takže tak.
No a toto je na dnes všetko ja len že nech máte aj niečo aktuálne nie čakať na príspevky na ktorých som začala pracovat pre troma týždňami.

Zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi!


Komentáre

  1. Hezké fotky :) škoda, že sníh nevydržel :( my tu taky žádný nemáme, ale čtvrt hodinky od nás je, tak jsem tam byla na běžkách :).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky