UNBOXING #1 Vianoce



 Ahojkyyyy!!!!


Tak dnes tu máme posledný príspevok o Vianociach a bude to unboxing schleichov ktorých som dostala na Vianoce.

Tak poďme nato!

Sú to tieto dve sady z ktorých mám veľkú radosť a ja si myslím že môžeme začať :)



Začnem touto sadou




Ako prvé je to toto kovbojské laso (snáď sa to tak volá) Je plastové, takže drží tvar a bude perfektné na fotenie ( na fotky treba myslieť vždy :D



Ďalej tu máme westernové sedlo a uzdu z ktorých mám fakt radosť pretože westernové veci som doteraz nemala.





Ohrada, neviem prečo len 3 kusy




Mega cute teliatko😍





Táto super jazdkyňa ( bude sa volať Wendy)




A nakonieeeeeeeeec……….





Táto prekrásna pinto kobylka😍🥰 priznávam sa ešte som nevidela pinta s tromi fľakmi😅

Dala som jej meno Twix, podľa tej sladkosti lebo má farbu podobnú karamelu.




A všetko spolu





Ideme ďalej..



Woooooow krásne žriebätko ( nad menom popremýšľam) 




Jazdkyňa (skoro rovnaká ako Hannah) nevedela som aké meno ale nakoniec som vybrala Lenka.






Barelyyy ♥️♥️♥️♥️♥️



Prekážky






Dečka pre žriebätko ( plastové gombíky sú ťažšie ako ona XD




Výstroj




Výstroj bol len hodený v krabici ale malá myš je v sáčku😂




S koníkom mám trochu prúser..




Je to ten istý model ako Spirit.





Mal vyzerať takto ale no čo už. Podľa obrázku z internetu kde bola sada rozbalená a koník tam bol rovnaký ako ten môj takže chyba je asi v obrázkoch.


Aj zo zadnej strany krabice je koník ktorého som dostala takže neviem prečo je to tak dopletené. Každopádne koník má meno a bude sa teda volať Jack.





A ešte mám dva koníky ktoré som dostala mimo sady tak ich ukážem.

Andalúzska kobyla Cara

A paint horse Jasper




Tak dúfam že sa vám unboxing páčil a viac sa o koníkoch dozviete v prehliadke mojej zbierky. A ozaj čo sa tej týka ešte uvidím či počkám do narodenín alebo to urobím skôr. Uvidíme.
Škoda že teraz sa nedá nič vonku, pretože je v jednom kuse blato a celkovo nato nie je vhodné počasie. Keby bol aspoň sneh. S tým ale asi nič nenarobím.

Zatiaľ sa majte!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Krásné dárky, gratuluji k novým přírůstkům :) škoda, že byl koník na fotce jiný :( myš v pytlíku, ale vybavení jen tak pohozené, to je vtipné :D Jezdkyně je podobná Haně, tak jsi jí dala jméno Lenka. To je opravdu skvělé! Moje dvojče se jmenuje Hana a já jsem Lenka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky