Ako to bude s blogom po sviatkoch

 Ahojkyyy!!!


Tak dnes sa vám hlásim z kecacieho kútiku ( aj keď nerada robím príspevky kde len informujem) ale proste takto mi to vyšlo.

V škole som nebola od 12.12 ( a vymeškala len tri dni lebo boli chrípkové prázdniny) a potom mesiaci sa rozbehnúť keď som si zvykla že všetci bezstarostne sedíme doma a teraz nebude moc voľného času, no je to ťažké ( samozrejme chápem že taký stredoškoláci a vysokoškoláci to majú ťažšie)

Tým chcem povedať že teraz bude na blogu buď celková pauza alebo malá aktivita pretože si potrebujem trochu zvyknúť a ani sa nenazdáme a je tu polročné vysvedšenie takže bude dosť učenia.

Zima sa zatiaľ neprejavila a asi to už nebude nič moc takže vonku sa byť nedá a zatiaľ ani neviem čo by som sem dala. Ale na jar už určite budú aj príbehy.

Z ranča už dám pomaly dole aj vianočnú výzdobu a sneh nechám asi do jari aj keď naozaj vonku nie je.


Tak to máme na dnes všetko, ja prajem všetkým ktorí chodia do školy veľa šťastia hlavne pri skúškach, a vidíme sa nabudúce :)

Majte sa pekne!

Vaša Sabi!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky