Pár zimných fotiek+info

 Ahojkyyy!!

Dnes som tu po dlhej dobe, pretože som bola celý týždeň chorá(ešte stále som ale je to lepšie) a akurát vtedy tu bol chvíľu sneh🙈 našťastie sa mi podarilo niečo odfotiť tak vám to ukážem



Nathan



Rose💖💖



Palma


No tak aspoň takto pár, a teraz mám ešte nejaké info.

Najbližšie sa do Vianoc pokúsim konečne nejak predstaviť tie kone. Čo sa týka nejakého vianočného príbehu, tak sa ospravedlňujem, ale bohužiaľ sa mi to asi nepodarí, pretože nie je dostatok času( keby som nebola chorá tak to stihnem) a nechcem vám to sľubiť a potom stresovať že nestíham. Dúfam že sa nehneváte. Namiesto toho urobím asi prehliadku vianočným rančom alebo tak nejak.

Ďalšia vec, rozmýšľam že po vianociach urobím predstavenie všetkých koní, ktoré bolo aj minulý rok ( kto chce pozrite si archív december 2021) tam som o nich trochu písala a chcela by som to pozmeniť + odvtedy pribudlo niekoľko koní, takže teda takto by som to asi spravila.

Určite mi napíšte váš názor do komentára.

Majte sa pekne!

Vaša Sabi!


Komentáre

  1. Mrzí mě, že jsi nemocná :( brzy se uzdrav, ať jsi na Štědrý den v pohodě:)! Moc se těším na prohlídku vánočního ranče :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky