Mikulášske prerobenie ranča 1. časť

 Ahojkyyy!!!


Dnes je Mikuláš a ja sa fakt ponáhľam pretože je neskoro večer takže stručne vysvetlím o čo ide.

Vždy mám ranč porozhadzovaný a povedala som si že ho dám dokopy na zimný spôsob❄️❄️❄️

Dnes to bude prvá časť kde celý ranč usporiadam a neskôr bude druhá časť kde príde k zdobeniu ;)

Tak poďme nato!!



Začala som tým zme som si povysávala😂 a potom hodila na koberec deku(je super lebo je mäkká ale nie nejaká chlpatá takže koníci na nej stoja :D



Tak najprv stajňa



Umývacie boxy box pre Princess a priestor vedľa  som využila pre koč a voz.




A teraz detaily akooo veverička

Stojan s dekami

Aa psíky




Tu vám pridávam rozostrenú fotku koníka ktorého  už  hádam niekedy predstavím :D



Potom som rozšírila priestor o plachtu o ktorej som zistila že by sa zišlo ju aj vyžehliť trochu XD



Pôvodne mala byť ohrada po obvode  ale nevyšlo by to a tak z toho vzniklo rozšírenie priestoru takže je to spojené s dekou akurát na priestore plachty sa bude aj jazdiť( inak mne tá plachta pripomína vychodený sneh 🙈🙈)

A táto ohrada je pre toho nového





A teraz usporiadanie koníkov


Inak toto som robila zo starej plastelíny🤣💩







No, poviem o nej niekdy v povianočnom príbehu 




A takto vyzerá zhora (ešte pár koní)



No, snáď nemám 500 preklikov ale šak no😅😅
Snáď sa vám ranč páči a my sa vidíme nabudúce :)

Majte saa😘😘😘

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Udělala jsi to hezky :) taky mi to připomíná sníh. Ta rozostřená fotka s novým koníkem je zajímavá :) bobky pobavily :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky