Čooo už rok!!!??

 Čusky čuuuuus!!!!

11.11. to bude rok tohto blogu!!!!!🥳🥳🥳🥳🥳


Takžeee urobíííím ASK!!!

Čo je to ASK?

Je to vlastne to že vy mi napíšete nejaké otázky (čo by ste chceli vedieť o mne, o schleich…) a ja na ne budem odpovedať.

Takže pod tento príspevok môžete napísať otázky. Napíšte ich koľko vás napadne poprípade aj do viacerých komentárov. Prosím pozrite sa pri písaní otázok aké tam napísali aj ostatní, nech sa moc neopakujú😉

Čas je do 11.11. potom vyjde príspevok kde na ne budem odpovedať :)

Majte sa a teším sa na vaše otázky😉😉😉


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. 11.11. je krásné datum :) zajímá mě, kolik je ti let a jak ses ke sbírání dostala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k roku! :) Mě zajímá, proč zrovna blog o schleich? Je to tvůj první blog?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj. Mňa by zaujímalo aké sú tvoje obľúbené kone ako všeobecne. A odkedy zbieraš schleich?😃

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mrzí mě, že jsem nestihla položit otázky přes askem, ale snad budou zodpovězené i v komentářích pod příspěvkem :D 11.11. je moc krásné datum, takové příhodné....když má příjet ten Martin na bílem koni, tak ty jsi přijela na konících Schleichu na blog :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky