ASK- rok na blogu🥳🎉🎊

 Čaukyyy

Takže dnes to je rok od založenia tohto blogu a ja mám nachystaný ten sľúbený ASK.

Ďakujem za všetky otázky :) Tak poďme nato!


1. Kolik je ti let?

Mám 12 rokov, a v januári budem mať 13.

2. Jak ses ke sbírání dostala?

Raz som na Vianoce dostala 3 schleich a veľmi sa mi páčilo ako realisticky vyzerajú a tak som začala trochu pátrať a dostala sa k zbieraniu.


3. Proč zrovna blog o schleich?

No, veľmi ma bavilo fotiť schleich a raz keď som ich sledovala na internete tak som narazila na blog o schleich http://rancschleichkoni.blogspot.com/2017/

A postupom času ma napadlo že by som mohla mať vlastný blog, a tak to nejak začalo.


4. Je to tvuj první blog?

Áno tento je prvý :)


5. Aké sú tvoje obľúbené kone? 

Ak živé tak určite Frízsky  Anglický plnokrvník a všeobecne parkuráky😎😎😎 Zo schleich je to hlavne Natan ale aj Twist, Kométa, Sunny, Ost, Chris, Mistrál...........všetci skoro :D


6. Odkedy zbieraš schleich?

Od Vianoc 2016 vtedy som dostala prvých 3 (Natan, Lily, Java)

Tak, to je všetko, ešte raz ďakujem za otázky a papaaaaaa!!!!!


Vaša Sabi!


6. 

Komentáre

  1. To je hodně zajímavý článek, už vím, jak to všechno začalo :D Příběhy za vznikem blogu mě vždycky zajímají :D Máš nějaké vize a cíle na další rok? ;)
    A chtěla bych blogu popřát pořádnou návštěvnost, hromadu komentářů, spřátelených blogů a spoustu fotopříběhů, kdy konící můžou ožít i ve virtuálním světě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeeem♥️♥️♥️
      Fuu, budúci rok, neviem mňa do vždy napadá tak postupne :D

      Odstrániť
  2. Je super že začínáš s tvorbou blogu tak brzo, jednou se ti to bude hodit! Navíc mám dojem že jsem tenkrát měla.svuj první blog ve stejném věku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej to je super :D tiež si myslím, že sa mi skúsenosti do budúcna zídu :)

      Odstrániť
  3. Super shrnutí :) zmiňovaný blog o Schleich jsem taky navštěvovala :D já začínala s blogem ve 12 letech. Sbíráš už dlouho :) ještě jsem se chtěla zeptat, jaké máš koníčky kromě sbírání, máš nějaká zvířátka, kolik máš Schleich, chtěla bys sbírat i Breyery a Collectu? :) Předem děkuji za odpovědi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj veľký koníček je určite jazdenie na koni🏇 Áno zvieratká mám a to tie čo sa občas obiavia aj na blogu (zajačiky a mačka) schleich som akurát minule počítala a je to 64(ak rátam aj jednorožca) ale prezradím že ich možno bude 65 :D Collectu celkom poznám breyerov tiež ale zatiaľ som verná schleich :D (kovie možno niekedy v budúcnosti ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky