FILM: Každý robí chyby

 Ahojkyy!!!

Konečne som sa od leta dokopala k filmuu🥳🥳🥳 

Pôvodne teda mal byť letný (ešteže je jeseň ešte len od 23.9. inak by som fakt meškala XD) a povedala som si že keď je taký pekný dátum, tak si konečne nájdem čas ;D

Snáď sa bude páčiť :)

PS: ospravedlňujem sa za kvalitu- fotené vnútri








Hotovooo!!!



Hej Sabi! Nezabudni na ten tréning! Počkám ťa na jazdiarni, prichystám nejaké kavalety.




Do kelu!!! Tréning!! Eeeeeem jasné Ivet to stíham!
A teraz rýchlo sedlať!






Prepáč chlapče, že tak narýchlo. Zabudla som na tréning.





Dnes toho mám toľko na práci.









Tak tu si! Už som si myslela zme ani nedorazíš.




Prepáč, mám toho teraz dosť veľa😅













Po tréningu….







 






Ozaj, sľúbila som Tori, že pustím Princess do výbehu.












Tak bež.



Čau! Čo robíš? Nevidela som ťa na obede.


TO UŽ BOL OBED??!!! Musím bežať, sľúbila som Kike že jej budem pomáhať s výcvikom Silvera.





Ak chceš, môžem tam ísť ja.



Nie nie, ďakujem, ja tam pôjdem.





Som tu! 
Ok, poďme nato!



Postrážim vchod.






Taaak… pekne pomaly…











Heej!! Stoj!!!! Sabi!!




Ešte ten tréning s Kométou, potom….






Sabi!!!!!







Čože? Ahaa!!










Prepáč, zamyslela som sa.






Vpoho, to sa môže stať každému. Aj keď, uznávam že to bolo o chlp! :D






Poď, ešte stihneme ten tréning.




To ideš ešte trénovať?





Mám šancu odjazdiť posledné preteky v sezóne. Inak by som čakala do jari. A aj tak, keď by som začala jazdiť len tak ako mi príde, tak by všetka niekoľkoročná práca ostala kdesy ďaleko.




Tak poď holka.























Príliš neskoro, to nezvládnem!












Si vpohode?




Ja hej, ale potrebujeme veterinára!
 
 



O chvíľu…



















Nič vážne, pár dní odpočinku a môžete trénovať.





Uf, to som rada! Je to moja chyba, mala som poprosiť o pomoc ostatných.




Nerieš to, predsa Každý robí chyby. Dôležité je sa z nich poučiť. :)


Komentáre

  1. Téda, měla toho chudák hodně. Ještě, že se nestalo nic horšího. Určitě se polepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to naša najlepšia jazdkyňa :) ale určite sa naučí nájsť si aj nejaký voľný čas :D

      Odstrániť
  2. Stejně je boží jak si s tím vyhraješ, musí té to bavit aby vzniklo takové mistrovské dílo :⁠-⁠)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc moc moc ti ďakujem❤️❤️❤️ Áno, veľmi ma to baví😊

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky