Príbeh: Zachránený kôň

Ahojkyy!!!


Dnes tu máme ďalší príbeh! Kto je to ten zachránený kôň? To sa dozviete v príbehu ;D













 



Kto sem ide?





To bude asi Roman.




Ale prečo vezie aj príves??





Ahaa, to bude asi on.



Kto on? Ivet, koho priviezol?





Vysvetlím vám to neskôr.




Pomôžte mi, je fakt divoký





Poďme.




Otváram!






Som zvedavá, čo je to za koňa.




Tak poď chlapče.















Uteká!






Rýchlo, osedláme kone!














Hlavne si dávajte pozor!






Neboj, zvládneme to.


















Nečakala som, že bude až tak mokro.







Veď 3 dni pršalo a aj dnes. Dúfam, že nezačne niekedy teraz.




Tadeto sa nám bude šmýkať. 






Hej, mali by sme nájsť inú cestu.









Ale kadiaľ?




Poď sem, tu je to vpohode.
























To je teda záplava!




To mi hovor. Človek by ani nepovedal, že sme na lúke.





Presne.










Ups, tak to máme problém.




Počkaj, skúsim to.











Nie, nepôjde to.






Asi by sme sa mali vrátiť.










Celkom sa rozpršalo.




Zakedy prídeme domôv, budeme úplne mokré.






Hej, mali by sme sa niekde schovať.




Počkať.. poď sem!






Tu je celkom sucho.





Môžeme tu ostať kým sa to nezlepší.





Asi o pol hodinu….











Už je to lepšie. Môžeme ísť.




Dobre, poďme!






No tak Spirit, pridaj trochu.




Tebe sa to ľahko povie, ale mne sa šmýka.










Tak tu ste! Volala som vám.




Asi som si zabudla mobil.. Našiel sa už ten kôň?





Zatiaľ sa postarám o kone.




Dobre, hneď som tam!






No, nedávno mi volal Roman, že ho našiel a vezie ho späť.




Uf, to som rada! Idem pomôcť Sabi.






Taak




A hotovo!





Wow, si rýchla. Ďakujem že si odsedlala Spirita.




Nemáš začo. Poďme za tým koňom.




Som tu, ale ako to spravíme?






Mám nápad! Nacúvaj s prívesom k ohrade a keď  príves otvoríme, on vbehne do vnútra.






To by šlo.














Otváram!































Dobrá práca a teraz niečo o ňom. Takže, volá sa  Silver. Je to plemeno Sorraia mustang. Žijú vo voľnej prírode, ale sú ohrozené. Nedávno Silvera odchytili ochrancovia. Nepatril k žiadnemu stádu a tak sa rozhodli, že ho prevezú k nám aby sme ho vycvyčili.






Ale kto ho bude trénovať??






Chcela som poprosiť teba a Sabi, vy máte s divokými koňmi najviac skúseností.






Dobre, rady to spravíme.







Ďakujem vám!







Koniec!

Komentáre

  1. Téda, bude to s ním asi hodně náročné. Ať se vám daří. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, baby sú šikovné tak to hádam zvládnu ;D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky