Letné fotky #2 Koníky:)

 Ahojte!!!


Týždeň školy za mnou a to som si ani nestihla uvedomiť, kedy skončili prázdniny :D No, ale kvôli tomu vám predsa nepíšem :)))

Jeden z posledných prázdninových dní som venovala foteniu, keďže som si uvedomila, že som fotila málo (nerátam príbehy ;) a mala som nato strašnú chuť. 

Nebudem to toľko okecávať, tak, poďme na fotky!





Zistila som, aké super je fotiť Mystery 💖


 





Naty😍😍

Riečne prúdy zaistili pekné pozadie😉



No, neviem ako vy, ale za mňa je toto KRÁĽOVNA všetkých fotiek 😍💘









Miss Melody

Nuž, čo povedať, foťák si vybral pozadie :D



Tu je to už lepšie.




Angas <3




Na žiadnom fotení nesmú chýbať Mistrálove portréty❤️









Latte




Von z vody





💖💘



Som závislá na macro a portrétoch :D






Aj Incredible už zistil, o čom je život na ranči Horseclub- foteniu sa nevyhne 😂🤣




Osvedčil sa ako nádherný model.







Ten náš Natan😍 aj keď poviem vám, je dosť ťažké fotiť ho, pretože je celý čierny a ťažko sa zaostruje.


Ale čo by sme bez neho robili ;D





Tak na dnes je to všetko, niekedy by som chcela urobiť aj väčšie fotenie, ale to už k jeseni :)

Kľudne napíšte ktorá fotka sa vám páči najviac (poprípade nejakú postupku od 3. po 1. miesto ;)



Majte sa krásne!


Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Hezké fotky, koníci jsou moc fotogeničtí :) také ráda fotím makro. Hodně se mi líbí fotky Mistrála a Naty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, z každým focením se strašně zlepšuješ! Moc se mi líbí, jak jsi využíla postředí, ta voda je tam perfektní! A koníci jsou krásní :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky