Prehliadka ranča 2

 Aaaaaaa!!!

Ľudiaa ja som zabudla zverejniť príspevok😂🙈 Mal tu byť už cez víkend a teraz sa pozerám, že som ho tu nechala napísaný a nezverejnený 🙈

No, čo už povedať, snáď sa vám bude druhá polovica ranča páčiť ;)




Ahoj!
Vítam vás pri novom príspevku!
Ja som Jana a dnes vám ukážem druhú časť nášho ranča. Príjemnú zábavu!








Tvoria ho veľké rozkvitnuté  lúky. Sú síce ohradené, ale je to až moc veľký priestor nato, aby sme tu mohli kone nechať voľne sa pásť.





Nato nám slúži tento výbeh.







Keď sa presunieme dozadu, dostaneme sa k novej jazdiarni.






Je o niečo väčšia ako stará jazdiareň, aby tu mohlo naraz trénovať viac jazdcov.





Priestor pri jazdiarni je najobľúbenejšou časťou ranča, pretože sú tam stromy, takže tam nepáli slnko.




Proste pohoda




Tak, dúfam že sa vám druhá časť páči a  vidíme sa nabudúce :)
Majte sa!


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky