Fotky z fotolovov

 Ahojte!!


No, konečne som sa dokopala presunúť fotky z foťáka do počítača (už bolo načase 😅)                               Sú v nich zahrnuté asi 3 dni, keď som sa potulovala po lese a fotila.

Poďme nato!


Najskôr z prírody  1. časť (macro)













Táto je asi naj💖







2. časť


Pokus o macro včely🐝🐝



Zaujímavé



mravenisko🐜🐜🐜




💖



🦋
















A teraz už tie zvieratká..


🐰🐇




















Srnky



Dnes sme boli na prechádzke a stretli sme zopár srniek. Škoda, že som so sebou nemala foťák..


A čo vy? Čo ste robili cez víkend? Snáď ste si ho užili :)

Tak, zatiaľ sa majte a prajem pekný deň!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Hezké fotky! :) Já se učila na poslední zkoušku. Už ji mám úspěšně za sebou, jupíí :)! Jaký máš foťák?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ospravedlňujem sa že odpisujem tak neskoro, našťastie tento týždeň končí škola😅 Foťák mám už starší

      Odstrániť
  2. Fotky přírodních krás mám já osobně nejraději a taky je nejraději fotím :-) Krásně pak zavzpomínám na celý den

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky mi hodně dlouho trvá přesunout fotky do počítače, vždycky to odkládám xD
    Moc se mi líbí ty detailnější fotky pampelišky, chorošů a hlavně ten kroucený pařez! Tren je nádherný! Ten bych si nejraději přehodila před rameno a odnesla domů :DD
    Měla jsi štěstí a potkala opravdu velké stádo srnek :D těším se na další fotočlánky :D
    Já si užívám toho, že škola skončila a teď hodně čtu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, na srnky som mala veru šťastie. Teraz už ich tam tak veľa nebýva :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky