Večer na ranči 28.5.

 Ahojte! Dnes to bude príbeh ako baby strávili včerajší večer. Snáď sa vám bude páčiť.











Ach, nudím sa..





Ja tiež. 

Čo budeme robiť?




Idem sa spýtať Ivet, či pre nás niečo nemá.







Ahoj Ivet!


Ahoj Lisa! Čo by si potrebovala?



No, s babami sa nudíme a chcela som sa spýtať, či nie je niečo čo by sme mohli robiť.






Tak, ak sa vám chce mohli ny ste trochu kone pretrénovať na prekážkach.




Skvelý nápad! Ďakujem, to ny ma nenapadlo.





Nemáš začo!


A nezabudni zajtra na ten cross s Kikou!




Tak čo povedala?




Vraj by sme si mohli trochu zaskákať.





Tak, načo čakáme?




Hotovo! To bola posledná.


Pôjdem prvá.















Výborne! Zvládli sme to bez chyby!



Teraz pôjdeme my.


















Super Princess!



Sme na rade!













Šikovný, Storm!



Tak už len my.
















Hej! Spomaľ!


Aaaaaa!!




Si vporiadku?

Hej, vpohode. Ako je natom Twist?



Je vpohode.

Fu! Tak to som rada že sa nestalo nič horšie!





A ako sa darilo Lise a Kike na crosse, to sa už dozviete v inom príbehu…..😉




KONIEC!




Tak, dnes to ani nebol až tak príbeh. Bolo to vlaste rozprávanie o tom, čo sa dialo večer na ranči. Dúfam že sa vám to páčilo a do komentárov mi určite napíšte, či by ste chceli niečo podobné aj nabudúce.

Zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi!

Komentáre

  1. Hezké fotky! Jestli mohu poradit, některé zkus fotit víc od země, aby to bylo ve výšce očí postaviček a bylo to více reálné :) těším se na další příběh

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky