VEĽKÉ plány 2

 Čaukyyy!!

No, asi si už hovoríte čo zas tá Sabi vymyslela, ale nebojte sa ;D Dnes to bude len uzavretie tejto kapitoly plánovania.

Takže, pomaly by som chcela začať s tými ,,výpravami po” okolí, viete tie vychádzky o ktorých som rozprávala v prvej časti. Zatiaľ ma napadla ako jazdkyňa Hannah, ona je celkom dobrodružný typ :D no neviem.. povedzte aká jazdkyňa by sa páčila vám . Keď tak s Hannah by bol asi Cayenne (je to jej kôň), ale už som premýšľala aj o tom, že by sa kone občas aj striedali :) toooľko náaapadov:D 


A ešte…

Asi ste si všimli, že parkúrová súťaž sa odohrávala na lúke. Je to nádherné miesto, takže tam rada a často chodievam. Cesta k nej je veľmi zaujímavá. Musím prejsť cez lesnú testičku, až sa dostanem k ,,odbočke” na lúku. Lesík je od lúky oddelený potôčikom…. proste, super miesto na fotenie. No a tento môj  monológ vedie k tomu, že zanedlho sa začínajú tréningy na sezónu cross country a toto je jeden z hlavných priestorov kde by som rada cross trénovala a celkovo jazdila.

Takže dnešné kecanie je na konci a na záver by som vám ešte ukázať nejaké fotky aby ste si to vedeli aj predstaviť :D :D





Zaujímavé🧐🐌




Tak toto je tá legendárna odbočka ktorú som nevedela popísať😅😅


Na dnes je to teda všetko a zatiaľ papaaa!!!

Vaša Sabi!

Komentáre

Obľúbené príspevky