Parkúrová súťaž

Ahojky!
Mňa už poznáte, som Sabi a dnes tu mám  príbeh o druhom kole parkúrovej súťaže:)
Je to vlastne niečo ako vlog, len to nebude video😉😉
Tak teda, ideme nato! :D

 

Ešte sedlo



Poď Starfor!





Myslím že môžeme vyraziť!



















A už sme tu :))




Ešte to tu zatiahnem..

Aaa hop!

  
Mali by sme si ešte posledný krát prejsť trať. O chvíľu začína  turnaj.


Našťastie táto prekážka nie je veľmi náročná


Táto je celkom vysoká

Je to aj vodný bazén, v tomto máme výhodu, pretože Starfor vodu miluje :D

Ešte hrad

A táto je zo všetkých najťažšia😓










A ďalšími súťažiacimi sú Sabi so Starforom!
Už sme na rade mali by sme ísť na štart. Držte nám palce! ;)



Pripraviť sa… pozoor…. ŠTART!!!















Wow! Zvládli sme to úplne bez chyby! To som vôbec nečakala, šikovný Starfor❤️💕
YEESS!!! Dostanem mrkvu!!🥕🥕   XD









O pár minút….





Takže, už máme výsledky turnaja…. a dnešnými víťazmi  sa stávajú… SABI A JEJ STARFOR!!!


Čože!?.. WOOW!!! My sme vyhrali!? To je super!!!!


Gratuluje! Postupujete do veľkého letného turnaja!
To je skvelé, Ďakujeme!!



Dnes to bolo super;) nemôžem uveriť že sme vyhrali :)


Tak poď,  ideme domov

Takže, mi pôjdeme domov a ja ďakujem všetkým ktorý nás povzbudzovali.😘❤️
Tak ja sa s vami lúčim a ahooj!!


Sabi

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky