VEĽKÉ plány

 Ahojkyy!!


No, dnes to bude asi dlhší článok ako ste odo mňa zvyknutí, pretože je kopec informácii a nápadov, takže ja nebudem zdržiavať a poďme nato!

Po 1.

Mám dokončené ohlávky- Any, aj tú jednu prerobenú

Táto je pre Any:)

Viete ako dopadla ohlávka pre Lavazzu?
Nakoniec pri zmývaní farby vznikla bledá modrá, ktorá prakticky sedela k tej ktorú má na hrive, takže som neprefarbovala :D


Po 2. 

Čo sa príbehu týka, ešte niekedy vo februári sa zúčastnila Sabi s Nalou parkúrovej súťaže v parkúre. Nestihla som ani nič nafotiť alebo tak, bola to taká malinká súťaž a najprv ma to ani nenapadlo... ALE! Sabi vyhrala a postúpila do druhého kola :D bude to 1. alebo 4.4. ešte nevieme kedy. Bude mať ešte jeden dva tréningy, s tých by som spravila nejaké fotky. A keď bude súťaž spravím z nej ako keby príbeh.



Po 3.

Do hlavy sa mi dostal "názov" DIVOKÉ KONE

Nemám k tomu vymyslené absolútne nič, len viem že by to bol asi seriál😅

Určite ho ale niekedy spravím... možno o mesiac o dva o pol roka, ale určite bude.

Teda pokiaľ by ste chceli ;D



A po 4. 


Včera (aj dnes) som sa bola prejsť a na lúke som videla srnky. Bohužiaľ nepridávam fotky, lebo som mala len mobil a bola som moc ďaleko :( no potom ma napadlo že tu máme fakt nádherné okolie (ani sa nedá vypísať kde všade sa dá pobehať ;) a rozmýšľala som, že by som vybrala 1 jazdkyňu a koňa (možno by sa potom vymieňali) a robila s nimi príbehy na spôsob výletu do prírody- vychádzka a fotky okolia, poprípade nejaký zážitok :))


Tak, ak ste sa už prebojovali na koniec tohto príspevku, napíšte aký názor máte na moje nápady XD

Zatiaľ čauky!

Vaša Sabi!


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky