Schleich kone vonku

 Ahojky!


Tak a máme tu poslednú sériu fotiek. Je ich naozaj veľa, pretože niektoré z nich mali byť pôvodne profilovky koníkov:D

Budú akokeby v skupinkách takže niektoré budú trochu oddelené od ostatných. Napríklad tie ktoré mali byť profilovky budú 1 skupina:)

Tak teda poďme si ich ukázať🐴🐴



Prvé fotky vo vonkajšej jazdiarni..



Samozrejme tu nesmie chýbať Mistrál:D



Topas💗


Rouzen








Katrin&Twist


Ops.. ten prst😂















Hannah&Cayenne🏇

Blossom🌺

Na túto fotku som pyšná😍

Náš divoký mustang Chris🐎

Mystery🍁

Nafari🍂











Jazdenie v jazdiarni




Sabi, Starfor, Lisa a Storm




Lisa a parkúrové skákanie, je v tom naozaj dobrá😮



Cross Country Kika&Ostwind

Starfor


Sabi&Mistrál














Fotky, ktoré mali byť profilovky:)

Rybana

Aida

Rain🌈

Angas🍂🐎

Sunny

Táto nie je moc zaostrená, ale páčila sa mi tak som si ju nechala :D

Nafari

Temerity a posledná púpava

Anais, asi najlepšia fotka (teda aspoň podľa mňa:)



Fabián

Iskra, tiež zaujímavá foto






Naty a Aika - ešte Halloweenske fotky🎃

Cedric🌼🌼

Spirit

Ost

Amon

Babieco

Kométa

Mefisto

Any

Java, tu sa už začínalo stmievať🌆

Lili

Accorn

A Zeremonie

















Posledné fotky


Na skale

V mokrej tráve



Pozor, už beží!:D


Rýchly ako vietor

Na ľade pozor!


Prvé mrazy




Fu!😅

Tak dnes toho bolo teda dosť :D Už nemám viac fotiek z jesene, ale niekedy nabudúce tam mám pár zimných´:))
A ozaj, aby som nezabudla, dnes som prerobila ranč, takže niekedy zajtra, pozajtra spravím prehliadku😉

Zatiaľ sa majte!

Vaša Sabi!



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky