Prehliadka ranča 1

 

Ahojky!
Tak myslím, že mňa už poznáte, ja som Ivet  a dnes vám ukážem náš ranč.
A ešte predtým, nazvali sme tento príspevok prehliadka ranča 1, pretože náš ranč má dve časti a toto je prehliadka len tej prvej:)
Takže, môžeme začať! 

Toto je naša tabuľka pri vchode:))
(snáď sa dá prečítať:D)

Emm…. Na toto nemám koment😂

Takto vyzerá  naša stajňa

Takto vyzerajú boxy. Teraz sú prázdne, pretože kone sú vo výbehu.:)
Na každom boxe je miesto kde si môžu jazdci nachystať sedlo a uzdu. 


Teraz môžeme prejsť von…

Hneď pred stajňou je box Princess a umývací box



Vedľa stajne máme ešte jeden umývać box:)

Toto je naša jazdiareň

Takto vyzerá zhora:D

Potom tu je už len výbeh

V horúcom alebo daždivom počasí môžu kone využívať prístrešok;)


Jeden výbeh je aj hore na lúke🍀🍀 Keď sú kone v hornom výbehu, ten druhý sa dá využiť ako jazdiareň a naopak.
Celkom fajn nápad, no nie? :D

Tak toto bol náš ranč dúfam, že sa vám prehliadka so mnou páčila. A ešte sa chcem ospravedlniť za tú nie najlepšiu kvalitu fotiek😅

Takže majte sa a ja dúfam že mi Sabi dovolí ešte niekedy urobiť na blog príspevok;)
Ahojte!
Ivet❤️

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky