DÔLEŽITÉ INFO!!!!!!

 Ahojky!


Tak zase som tu s pár informáciami.

Potrebovala som trochu pauzu od príbehov, pretože som nemala moc nápadov a popravde sa mi ani moc nechcelo. Keď sa tak na to pozerám, mám tu dosť fotiek na zverejnenie.. vlastne ešte z jesene😅😅

Takže mám čo robiť😜 samozrejme hneď potom začnem robiť nejaký príbeh:)))))


ALE ešte je tu niečo dôležité!!! Ľudia sleduje ma vôbec niekto!? Pretože posledné 2 príspevky nemajú ani 1 zhliadnutie a to je veľmi smutné:((((( Viem, že blogger nie je veľmi navštevovaná stránka, ale predtým som mala aspoň 1-2 sledovateľov a teraz mám iba  občas 1 zhliadnutie:(

Takže an moc neviem čo ako keď ma nikto nesleduje, ale ak ste niekto taký, že sem aspoň raz za čas nakukne kľudne mi aspoň občas napíšte komentár.... dúfam že sa tá sledovanosť  časom zlepší:)

Tak sa majte!

Vaša Sabi!

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky