Ešte k príbehu...

 Čuuus!!!


Chcela by som ešte k tomu dňu na ranči..

Na príbehu ešte pracujem a chcela by som sa  spýtať, či by ste chceli aby to bolo hlavne o jazdení alebo aj nejaké iné aktivity (napríklad upratovanie stajní)

A ešte.. v príbehu bude aj tréning na jazdiarni a ja by som chcela aby ste si vybrali postavy ktoré by mali na tréningu byť(tým myslím jazdcov a kone)

Takže ja vám sem dám 2 skupinky a z každej si môžete vybrať 2-3 jazdcov alebo kone- samozrejme tak aby boli pár napr. Sofia a Mistrál, Sarah a Starfor......

Takže

1. Jazdci: Sofia, Lisa, Sarah,Hannah, Tori, Emily

2. Kone: Lavazza, Princess, Paris, Rouzen, Spirit, Cayenne, Mystery, Vesna, Morgen

A asi tomu nebudete veriť ale stratila sa mi Parisova exclusive ohlávka, takže keď ju nájdem pošlem foto😅😅

Zatiaľ byeeee!

Vaša Sabi!


Komentáre

Obľúbené príspevky