Predstavenie nových jazdcov

 


Ahojkyy!!!
Tak mňa poznáte, ja som Sabi a vítam Vás pri našom príspevku ktorí sme vytvorili my, jazdkyne z horseclubu.

Takže dnes by sme Vám chceli predstaviť naše nové koníky a predstavia sa aj nový jazdci;))


Tak, poďme sa na nich pozrieť!


Meno: Farnhait(neviem presne ako sa to píše)
Vek: 4 roky
Výška: 175cm
Využitie: dostihy
Plemeno: Anglický plnokrvník


Farnhait sa na náš ranč dostal s niekoľkými oceneniami, pretože je to skvelý dostihový kôň. Aj u nás ho budeme využívať hlavne na preteky.








Meno: Morgen
Vek: 3 roky
Výška: 165cm
Využitie: drezúra
Plemeno: Morgan



Morgen mal zatiaľ len základný výcvik, ale Sofia by s ním chcela jazdiť aj drezúru.






Meno: Golden
Vek: 5 rokov
Výška: 149cm
Využitie: parkúr, drezúra
Plemeno: Nemecký jazdecký pony




Golden je možno malý, ale veľmi šikovný športový pony, ktorý je v parkúre rovnako dobrý ako niektoré veľké kone. Hodí sa tiež napríklad na drezúru.







Takže teraz by sa Vám radi predstavili naše nové jazdkyne....








Ahojte!
Tak, ja som Tori, mám 14 rokov a prišla som z ranča zlatá podkova. Moja obľúbená disciplína je drezúra, ale aj parkúr. Jazdím na svojej kobylke Princess, ktorú Vám za chvíľku predstavím.




Tak toto je ona↑

Meno: Princess
Vek: 6 rokov
Výška: 165cm
Využitie: drezúra, parkúr
Plemeno: Frízsky kôň








Ahojky!
Tak ja sa volám Emily a prichádzam z Lakeside (odtiaľ je aj Lisa, Sofia, Hannah a Sarah) Moja kobylka sa volá Lavazza. Jazdím parkúr a milujem rýchlosť, takže by som chcela jazdiť aj dostihy. Mám 14 rokov.


Tak, toto je moja kobylka⬇

Meno: Lavazza
Vek: 6 rokov
Výška: 168cm
Využitie: parkúr
Plemeno: Holštajnský kôň

Lavazza bola kedysi problémová kobyla, no mne sa s ňou podarilo skamarátiť a odvtedy sme najlepšie priateľky.






No, už som zostala len ja.
Ahojte!
Volám sa Alma a mám 13 rokov. Zatiaľ neviem jazdiť, ale veľmi by som sa chcela naučiť. Moja kobylka sa volá Palma.


To je ona



Meno: Palma
Vek: 3 roky
Výška: 154cm
Využitie: zatiaľ žiadne
Plemeno: Pinto

S Palmou máme stále veľa práce, pretože neznáša sedlo a keď sa k nej chce niekto priblížiť tak ho k sebe nepustí. Predtým bola zlá aj na kone, ale teraz už nie je.





Takže toto je všetko, dúfam že sa Vám príspevok našich jazdkýň páčil. Neviem ako často budem teraz aktívna lebo o pár dní začína škola... ale budem sa snažiť aby nejaký ten príspevoček vyšiel. Tak sa majte!


Vaša Sabi!








Komentáre

Obľúbené príspevky