Vianočná výzdoba

 Ahojkyy!!

Tak, už nám do Vianoc ostávajú len 3 dni a baby by vám chceli ukázať ako krásne vyzdobili náš ranč:)

Ale ešte pred tým ako  ukážem fotky by som vám ešte chcela povedať niečo k Vianočnému príbehu. Najprv som sa bála že žiadny nebude, pretože som ani nemala žiadne nápady... ALE nevzdala som sa a nakoniec predsa jeden nápad prišiel:))) 

Príbeh zverejním na Vianoce 24. decembra. No tak, poďme na fotky!





Tak najprv stajňaa





Pár detailov...darček na dverách







Vianočná hviezda⭐






Sobíka musím opraviť pretože nám odpadol(presnejšie ho odtrhla sestra😅)






Nad vchod sme upevnili takúto veľkú mašľu:)))

Tá zlatá reťaz bol môj nápad;)








Zadný vchod baby tiež krásne ozdobili⛄



A teraz také detailiky z vnútra⬇⬇⬇



 








Vianočný koč











Dnes baby ozdobili aj stromček:)(v príbehu to bude trochu inak)
Samozrejme ozdoby vyrobila naša kreatívna Sofia;)









A ešte pár výrobkov...




Nová uzda pre Starfora





Obojstranné sedlo











A ešte zlatá vianočná uzda








No toto nie je nič zo Schleich, ale celkom pekné, čo poviete?



Tak to bude na dnes všetko, nabudúce bude ten Vianočný príbeh... Tak sa majte a užite si Vianoce!


Vaša Sabi!





Komentáre

Obľúbené príspevky