Príbeh: Splnené prianie

Aké prianie sa splní?

A komu?

To sa dozviete v tomto Vianočnom príbehu!







N: Jaaj, to už je ráno?






N: Počkať...





N: Jupiii!!! Zajtra sú Vianoce!







N: Ach, ešte stále nenasnežilo:(







S: Dobré ráno!

N: Ahoj.

S: Čo sa stalo?

N: Ale, zajtra sú Vianoce a stále žiadny sneh.







S: Neboj, určite ešte nasneží! Ak chceš, môžeš nám potom pomôcť z výzdobou.

N: OK, prídem.








S: Hej Nika!






N: Áno?







S: Práve som sa chystala ísť vyskúšať Starforovu novú uzdu. Nepridáš sa? Aspoň by si si trochu zlepšila náladu.








N: Ďakujem,ale, asi nie. Alebo, dobre máš pravdu. A Iskra tiež nebola dlho vonku.

S: Super, počkám ťa pri stajni!








N: (prešla cez kavalety)

S: Skvelé! Prešla si bez jedinej chyby!








N: Šikovná, Iskra!

Ach, ešte stále nesneží.








N: Ahoj Molly! Čo robíš?

M: Ahoj! Pozerám si pár obrázlov koní.




M: Najkrajší je podľa mňa tento. Čo povieš?

K: Áno, je pekný.




M: Čo sa deje?

N: Nič, len ma štve že budeme mať Vianoce bez snehu.:(





M: Aha, no ja si myslým, že ešte môže nasnežiť.

K: Veď uvidíme. Tak ja už pôjdem, sľúbila som že pomôžem s výzdobou.





M: Dobre, tak zatiaľ!












S: Ahoj Nika! Ideš práve včas. Pomôžeš mi prosím s touto ozdobou?
N: Jasné, poďme nato!











S: Taak a je to! Výzdoba je hotová! Zajtra už len ozdobíme stromček.
N: Super.






S: Čo ti je? Ty sa netešíš?
N: Teším, ale zajtra sú Vianoce a žiaden sneh.
S: Ja si myslím, že ešte stihne nasnežiť.
N: To my hovorí každý, ale zatiaľ ani jediná vločka.










N: Toto budú tie najhoršie Vianoce!!!😢




Na druhý deň....





L: Nika, Nika!
N: Čo sa deje!?
L: Pozri sa von!










N: Jupiii!!! Sneh!!! Toto sú tie najlepšie Vianoce!



Koniec!


C: Tak a ja by som Vám chcela ešte niečo dodať. Po prvé: tento príbeh nie je vymyslený, ale naozaj sa to u nás na ranči stalo. Po druhé: Všetci Vám prajeme aby ste si užili Vianoce tak ako my a ak aj nemáte sneh, určite ešte napadne tak ako nám. A tiež určite vidíte prerobený stromček. Sabi povedala že ešte pošle jeho fotky... Tak ja sa s vami lúčim...
ŠŤASTNÉ A VESELÉ VIANOCE VÁM PRAJE CELÝ RANČ HORSECLUB!!!





























Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky