Jazdenie

 Ahoooj!!!

Viem že som vám sľúbila profilky koníkov, ale nevychádza mi na to veľa času a bude mi to trvať dlhšie a neviem kedy sa mi to podarí. No a  posledné 2 dni baby trochu jazdili, tak som vám chcela ukázať pár fotiek.



Luna:)










Mistika






V stajni
(nevolá sa Kométa ale je v jej boxe)












Tak a ideme sedlať 












Sabi tam moc nevidno😂
















Cez kavalety v kluse














 














Teraz na prekážky














A skok!














Táto sa celkom podarila. Čo poviete?




Včera pršalo, ale dnes sa vybrali naše 4 kamarátky na krátku vychádzku.








Trochu šikmá





















A teraz závod!







Tak to je na dnes všetko a dúfam, že nabudúce už budem mať profilky hotové.
Tak sa majte!

Vaša Sabi!















































Komentáre

  1. Super až teraz dávam komentár ale som to videla už aj predtým😊Nech sa ti darí!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky